Ty Jesteś Najpiękniejsza Spójrz Tylko Na Te Zdjęcia

Ty jesteś najpiękniejsza spójrz tylko na te zdjęcia. Wpatrzony byłem w ciebie przez tyle lat dzisiaj przysłoniła byś mi cały świat. Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Mówią mi że przez lata byłaś z nim Lecz na pewno nie był to piękny film Czułaś że przez palce czas ucieka Czy już wiesz że to na mnie.

K A S A Piekniejsza Tekst Piosenki Tlumaczenie I Teledysk K A S A Piekniejsza Tekst Piosenki Tlumaczenie I Teledysk

Patrzę na ciebie a ty.

Ty jesteś najpiękniejsza spójrz tylko na te zdjęcia. Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Mówią mi ze przez lata byłaś z nim Lecz na pewno nie był to piękny film Czułaś że przez palce czas ucieka Czy już wiesz ze to na mnie właśnie czekasz. Fm Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Db Dbm Szybko nadróbmy ten stracony czas. Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Mówią mi że przez lata byłaś z nim Lecz na pewno nie był to piękny film Czułaś że przez palce czas ucieka.

Mówią mi że przez lata byłaś z nim Lecz na pewno nie był to piękny film. Patrzę na ciebie a ty Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza G Spójrz tylko na te zdjęcia h Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat e Szybko nadróbmy ten stracony czas C Mówią mi ze przez lata byłaś z nim Lecz na. G Ty jesteś dziś piękniejsza Bm Spójrz tylko na te zdjęcia.

Ab Ty jesteś dziś piękniejsza Cm spójrz tylko na te zdjęcia. Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia. Patrzę na ciebie a ty Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Mówią mi ze przez lata byłaś z nim Lecz na pewno nie był to piękny film Czułaś że przez palce czas ucieka.

Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Mówią mi ze przez lata byłaś z nim Lecz na pewno nie był to piękny film Czułaś że przez palce czas ucieka. Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Mówią mi ze przez lata byłaś z nim Lecz na pewno nie był to piękny film Czułaś że przez palce czas ucieka. Patrzę na ciebie a ty Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten.

Ty jesteś dziś ciut większaspójrz tylko na te zdjęciawpatrzony byłem w ciebie przez tyle latdzisiaj przysłoniła byś mi cały świat Ty jesteś dziś ciut większamożna by rzec pulchniejszawpatrzony byłem w ciebie przez tyle latdzisiaj ważysz tyle co mój duży fiat. Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Mówią mi ze przez lata byłaś z nim Lecz na pewno nie był to piękny film Czułaś że przez palce czas ucieka. Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas.

Ty jesteś dziś piękniejsza spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat. Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas. Byłaś w szkole całej najpiękniejsza Do dziś mam wszystkie twoje zdjęcia.

Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia. Wpatrzony byłem w ciebie przez tyle lat dzisiaj ważysz tyle co mój duży fiat hej. Ty jesteś dziś ciut większa spójrz tylko na te zdjęcia.

Em Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat C Cm Szybko nadróbmy ten stracony czas. Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas. Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia.

Ty jesteś dziś ciut większa można by rzec pulchniejsza. Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat. Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Ty jesteś dziś piękniejsza Spójrz tylko na te zdjęcia Wpatrzony jestem w ciebie od tylu lat Szybko nadróbmy ten stracony czas Mówią mi ze przez lata byłaś z nim Lecz na pewno nie był to piękny film Czułaś że przez palce czas ucieka.

łapki w góre jak na Maryli Rodowicz.

Tylko Ty Jestes Odpowiedzialny Za Talent Ktory Zostal Ci Powierzony Idz Uzyj Go Quotes Novelty Sign Sentences Tylko Ty Jestes Odpowiedzialny Za Talent Ktory Zostal Ci Powierzony Idz Uzyj Go Quotes Novelty Sign Sentences

Cytaty O Milosci 250 Najpiekniejszych Mindcoaching Pl Cytaty O Milosci 250 Najpiekniejszych Mindcoaching Pl

Polishhetalians Deviantart Polishhetalians Deviantart

Pin By Xxcupidxx On Memy Funny Memes Weekend Humor Memes Pin By Xxcupidxx On Memy Funny Memes Weekend Humor Memes

K A S A Piekniejsza Youtube K A S A Piekniejsza Youtube

Wsparcie To Cos Bez Czego Dazenie Do Celow Jest Znacznie Trudniejsze I Czasem Wrecz Niemozliwe Wspierajcie Swoich Gaming Logos Logos Nintendo Switch Wsparcie To Cos Bez Czego Dazenie Do Celow Jest Znacznie Trudniejsze I Czasem Wrecz Niemozliwe Wspierajcie Swoich Gaming Logos Logos Nintendo Switch

Cytat Na Dzis Inspirational Quotes Life Quotes Quotes Cytat Na Dzis Inspirational Quotes Life Quotes Quotes

Justyna Ty Jestes Dzis Piekniejsza Youtube Justyna Ty Jestes Dzis Piekniejsza Youtube

Pamietaj Ze Ty Jestes Silniejszy A Niz Ten Glos Mozesz Zagluszyc Go Milujacymi Siebie Myslami I Positive Quotes Motivational Words Inspirational Thoughts Pamietaj Ze Ty Jestes Silniejszy A Niz Ten Glos Mozesz Zagluszyc Go Milujacymi Siebie Myslami I Positive Quotes Motivational Words Inspirational Thoughts

Wielka Ksiega Cytatow Z Bajek Disneya Mindcoaching Pl Wielka Ksiega Cytatow Z Bajek Disneya Mindcoaching Pl

Pin On Plakaty Do Salonu Pin On Plakaty Do Salonu

Pin On Najblizsze Sercu Pin On Najblizsze Sercu

Panta Rhei Kobiety Bez Serca Learning Quotes Words Quotes Quotations Panta Rhei Kobiety Bez Serca Learning Quotes Words Quotes Quotations

Dziecina Mala Wesola Koleda Super Wersja Jangok Youtube Christmas Ornaments Youtube Novelty Christmas Dziecina Mala Wesola Koleda Super Wersja Jangok Youtube Christmas Ornaments Youtube Novelty Christmas

Pin On Cytaty Pin On Cytaty

Source: pinterest.com