Zdjęcia Na Ile Procent Mnie Lubisz

Zdjęcia na ile procent mnie lubisz. Punkty w tym teście to procenty. O 71 - Mmmmm pychota 3 72 - Ładniutko.

Cytat Cytaty Cytatyozyciu Cytaty I Nie Tylko Cytatyzyciowe Cytatyzksiazek Cytatytumblr Tumblr Przyjazn Zakochanie Friend Quotes Lockscreen Tumblr Cytat Cytaty Cytatyozyciu Cytaty I Nie Tylko Cytatyzyciowe Cytatyzksiazek Cytatytumblr Tumblr Przyjazn Zakochanie Friend Quotes Lockscreen Tumblr

10 - Wez Spadaj.

Zdjęcia na ile procent mnie lubisz. 63 - A ło dobrzeee. Pierwsza litera twojego imienia. Na Bestypl używamy ciasteczek aby zapewnić Wam jak największą wygodę użytkowania serwisu.

3 70 - Very nice. Zaznacz aby zobaczyć wynik. Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały.

Weź długopis i kartkę p 1. Podczas odgadywania możesz użyć koła ale pamiętaj że pomniejszy to Twój wynik końcowy. Wyślesz to do 11-15 osób - ta osoba przytuli Cie i pocałuje.

Jedna moja cecha której nienawidzisz. Na ile procent mnie lubisz. Za każdą odpowiedź twierdzącą przyznaj sobie 5 proc za negatywną 0 proc.

Wyślesz to do 0 osób - to nic z tego nie będzie. Jest raczej cicha ale na podwórku potrafi dokopać innym. Na ile procent mnie lubisz.

Czerwony czarny niebieski zielony czy żółty. 0-10 nienawidzę cię 11-25 nie lubię cię 26- 41 troszk. Page 3 of 23 - Na ile.

D 60 - Lubię to 61 - Fajny look d 62 - Jeeest gites c. Sparawdzimy na ile procent mnie znasz - Test 4freePL - bezpłatne za darmo komponent na stronę www dla Webmastera. Jeżeli więc chcesz sprawdzić na ile procent Ty i Twój partner jesteście fizycznie dopasowani koniecznie rozwiąż nasz test.

65 - Ładnie wyglądasz 66 - Nie ma sie do czego przyczepić c. 10 na ile procent lubisz cytrynę. Podczas odgadywania możesz użyć koła ale pamiętaj że pomniejszy to Twój wynik końcowy.

Kim dla Ciebie jestem. Zaznacz poprawną odpowiedź aby przejść do następnego pytania. Photoblogpl - Darmowy największy w Polsce blog ze zdjęciami.

40-60 kocham książki na 100000. 67 - Nawet spoczko 67 - Lubię to nawet badzo xD 68 - Aż 68 widzisz jak fajnie 69 - Rrrr D Fajowo. Wyślesz to do 5-10 osób - ta osoba zechce z Tobą poważnie pogadac.

Czy żałujesz że się poznaliśmy. Na ile procent mnie lubisz. Aby dowiedzieć się więcej na temat ciasteczek oraz w jaki sposób je wykorzystujemy kliknij tutaj.

Dodawaj zdjęcia fotorelacje i znajdź znajomych. Napisz imię osoby płci przeciwnej. Odpowiedział a 20082014 o 2057.

Potem zsumuj cyfry a otrzymany wynik powie Ci czy przypadkiem nie dzieli Was zbyt dużo. - posted in Dyskusje o wszystkim i o niczym. A skoro mowa o procentach to na ile procent jesteś ponury.

Daj like a powiem ci co o tb myślę. 1 ocena na tak 0. Na ile procent mnie lubisz.

Nigdy się nie kłócimy zgadzamy się ze sobą i mamy tych samych wrogów jestesmy poprostu jak siostry wszędzie razem chodzimy np do pizzeri sklepów w szkole rozmawiamy o róznych rzeczach dlatego lubie ją na 9000 Odpowiedz na. Jedna moja cecha którą uwielbiasz. Jedna moja cecha której nienawidzisz.

Weź udział w ankiecie na ile procent mnie lubisz. Na ile procent podobają ci sie obrazki i gify na blogu. Który kolor najbardziej lubisz.

O 73 - Oh jaka piękna istota o 74 - Bardzo. 25 - Trochę trochę. Na ile procent mnie lubisz.

Kim dla Ciebie jestem. Na ile procent mnie lubisz. Imię osoby tej samej płci.

Nominacje Insta Story Instagram Story Nominacje Insta Story Instagram Story

Source: pinterest.com